Maaike in Tanzania

River trees

Heyyyy,

Werd vanochtend wakker om 8:30 toen zag ik dat het erg mooi weer was en ben ik naar buiten gegaan, stoeltje gepakt en lekker gezond. Hierna ben ik nog even weer in bed gaan liggen want iedereen was nog in diepe slaap en hebben we. Uitgeslapen tot 10:30. Gezellig ontbeten met zn allen en toen vertrokken we met zn allen naar river trees (een lodge + zwembad). Daar hebben we de hele dag in de zon gelegen want het was super mooi weer. Ook was er een man die in een boom klom wel 20 meter hoog en even dood normaal een tak eraf zaagde. Met geen beveiliging of iets. Voor de rest gewoon lekker relaxd de hele dag. En eigenlijk niet veel gedaan om eenn uur of 18:30 was ik weer thuis met de kinderen gespeeld en avondgegeten. Nu is julia net aangekomen een ander Nederlands meisje die ik hier verblijft voor 4 weken. Dus drukte ! Sorry voor de korte blog.

Liefs,

Maaike

Reacties

Reacties

Matthijs

Hoi, ik heb een vraag.
Hoe heeft u een bewijs van autorisatie voor Sudan gekregen?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!