Maaike in Tanzania

good news

Hay Hay iedereen,

Zal ik maar meteen met het goede nieuws beginnen? Vandaag kreeg ik namelijk een telefoontje van Emma Marije dat mijn tas is gevondeeeeeen! YES YES YES. Toen ik dit hoorde was ik echt ontzettend blij ik had eerlijk gezegd de hoop al een beetje opgegeven

Sealed
Waarschijnlijk kan ik hem morgen al ophalen samen met Ally. Ik zei tegen Mya dat het misschien wel goed was dat ik mijn tas de eerste twee weken kwijt was. Ik weet nu precies hoe ik met de spullen moet omgaan. Want echt waar, als je de kinderen hier een spelletje of een puzzel geeft, is het de volgende dag gewoon weg of kapot helaas. Dus wanneer ik iets met ze wil gaan doen, neem ik het daarna weer mee naar mn kamer. Na 4 maanden kan ik het geven aan 1 van de aunty's en hoop ik dat er goed voor wordt gezorgd. Ik voelde me ook een beetje schuldig tegenover de mensen die mij verschillende spullen hadden gegeven voor de kinderen en ik het vervolgens niet bij me had, maar dit hoeft gelukkig ook niet meer! In de ochtend was Mya er weer, gezelliggg! Eind deze week gaat ze weg dit vind ik erg jammer want ik kan het erg goed vinden met haar :D wel krijg ik vervangers, 2 spaanse meisjes/vrouwen in begin februari, looking forward
Laughing
In de ochtend heb ik weer afgewassen en de muren verder geschilderd, we zijn nu bezig met wat wiskundige berekeningen op de muur te schilderen bij deze een foto:

Leuk werk schilderen. Je leert je zelf hier wel goed kennen. Want wanneer hier een kwast in je handen wordt gedrukt en je dan net zoals thuis gewoon gelukkig voelt zegt wel iets over de dingen die je graag doet. In de pauze heb ik alle 300 bekertjes afgewassen van de purage. Hierna kreeg ik thee van de aunty's met (volgens bedr) zambusa. Dit proefde precies naar wat mijn schoonmoeder voor mijn verjaardag had gemaakt, super lekker ! Na de pauze weer verder gegaan met schilderen :D Van de lunch heb ik even een foto voor jullie gemaakt zodat jullie ook een beetje weten van wat ik hier eet:

Ziet er goed uit toch? Het was erg lekker. Daarna de grote afwas weer gedaan en verder geshilderd. In de middag ook nog weer gechilld met de kinderen en Mya had lolly's voor ze meegebracht dus die uitgegeven. Nu zo weer lekker avondeten en gaan slapen.

De groeten uit Tanzania.

Reacties

Reacties

Anneke V

Wat mooi Maaike, dat je ons zo goed op de hoogte houdt van alles wat je aan het doen bent. Lees het elke dag wel even. En wat fijn ook dat je tas gevonden is.

Groeten út Garyp

Sietske Koole

Hey Maaike,

Wat super leuk! Gister had ik een overleg met je vader en in de wandelgangen had ik al iets over een blog gehoord.. zo heb ik je nu ook GEVONDEN! Ik blijf je zeker volgen.
Onvergetelijk wat je nu al allemaal meemaakt. Een prachtige meid op een bijzondere plek!

Leafs! Sietske

PS die aanvangstijden van de kerkdiensten daar, misschien ook iets voor Burgum ;-) Carpe diem.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!