Maaike in Tanzania

Paje !

Helloooo,

Vrijdag 22 april,

In de ochtend werden we wakker om 8:00, alvast begonnen met de tassen inpakken want deze dag zouden we vertrekken naar onze volgende bestemming op zanzibar: paje ! Toen weer lekker ontbeten, het zelfde als de dag ervoor. We wouden voordat we weg gingen nog even naar de markt om wat kruiden te kopen voor mee naar huis. Na dit te hebben gedaan tassen weer verder ingepakt, uitgecheckt en stond onze grote vriend alweer op ons te wachten. Het was ongeveer een uur rijden, door natuurlijk weer een prachtige omgeving. Eenmaal aangekomen kregen we alle informatie en onze bungalow aangewezen. Prachtige bungalow met rieten dak, mega groot bed een bank voor het huis. We zaten op 100 meter af van het strand dus die wouden we meteen even uitchecken. Zoo mooi, de plaatjes van google werden nu real life. We hebben geluncht op het strand. En hebbben meteen onze bikini aangetrokken en zijn op het strand gaan liggen en gaan zwemmen, de leven. Om een uur of 17:00 gingen we pas weer van het strand af. Even gedoucht en klaargemaakt, want we zouden even ergens gaan eten en daarna naar een soort strandfeest. Na 5 keer de weg gevraagd, en ongeveer anderhalf uur te hebben gelopen kwamen we eindellijk aan. Terwijl het ongeveer 10 minuten lopen was vanaf onze bungalow hahha. Het zag er leuk uit, kampvuur lichten leuke chill plekjes. Hier even gegeten en wat gedronken. Het bleef alleen wel heel rustig.. ze zeiden dat het drukker zou worden maar na twee uren te hebben gezeten was er nog bijna niemand dus zijn we maar weer via het strand terug gelopen naar de bungalow en gaan slapen

Zaterdag 23 april,

Om 9 uur gingen we ontbijten met uitzicht op het strand en palmbomen wat wil je nog meer! Hierna hebben we beide onze was even gewassen want dit moest echt even gebeuren. En met zijn tweeën was het ook nog leuk en gezellig om te doen. Hierna gingen we opzoek naar een supermarkt. Na een endje lopen hebben we het, jawel in 1x, gevonden. Wanneer we thuis waren onze eigen lunch gemaakt en op naar het strand! Lekker liggen zonnen uiteindelijk kreeg ik rode vlekken op mijn benen die heel erg prikte in de zon, dus ben ik maar terug gegaan naar de bungalow en heb ik even een koude douche genomen. Even boek gelezen met ouders gebeld. En zo werd het alweer tijd om te gaan avondeten, dit gewoon bij de plek gedaan waar we overnachten. Ook even geregeld dat we maandag met jawellllll, DOLFIJNEN GAAN ZWEMMEN!! Woewwww. Zo nog even lekker chillen en maar gaan slapen. Vandaag is ook mijn lieve beppe jarig en bij deze wou ik haar even feliciteren: Gefeliciteerd beppe, ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad :)

Liefs,

Maaike