Maaike in Tanzania

sad friday

Hello Hello,

Ik werd deze ochtend wakker in het huis waar Anna verblijft. Gelukkig had ik niet zoveel pijn in mijn buik meer als gisteren. Sinds 2,5 week kon ik hier weer even warm douchen, het was echt heerlijk. Ook weer een lekker ontbijt gehad. Om 8:30 vertrok ik weer richting huis met de dala dala. Toen ik thuis kwam heb ik al mijn was gewassen wat een beste stapel was. Daarna heb ik de aunty geholpen met de kool te snijden en raspen. Hierna heb ik alle 300 bekertjes dit keer in mijn eentje moeten afwassen (vraag me niet waarom maar niemand kwam mij helpen). Na de lunch gingen Mya en ik richting de supermarkt, want we zouden vandaag weer koken voor de kinderen (een spaans gerecht). In de dala dala vertelde ze dat hun buurmeisje van 10 jaar vermist was... ze liep gister uit school en is niet meer terug gekomen. Een weekje geleden heb ik nog met haar gespeeld en nu is ze weg. Heel raar. In de supermarkt hebben we de groenten en aardappelen gekocht en in een ander winkeltje het vlees. We zijn terug gegaan met de taxi. De hele middag groentes gesneden en gekookt. Bij het avondeten werd ons verteld dat er intotaal 58 mensen eten. Helaas was dit iedereen opgeteld behalve Mya en mij, wij hadden dus geen avondeten.. Mya kon gelukkig in haar hostel nog avondeten krijgen. Eerlijk gezegd was ik al wat over mijn honger heen en gunde ik het die kinderen veel meer dan mezelf dus had ik er niet zoveel moeite mee. Vandaag was een beetje een sombere dag, hopen dat het morgen weer een zonnige leuke dag wordt!

Liefs,

Maaike

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!