Maaike in Tanzania

Swimming sunday

Hallooo,

Vandaag kon ik uitslapen alleen is dit niet gelukt haha ik werd zoals gewoonlijk rond een uur of 6:30 wakker... Heb om 7 uur het ontbijt klaargemaakt samen met Mya (brood met suiker) en daarna de afwas gedaan. Hierna hebben we zelf ontbeten met brood en suiker. Om een uur of 10 hebben we estafette gedaan met de kinderen, fun fun fun. Daarna nog even gechilld in de schaduw met de kinderen en wat gekletst, geknuffeld en gedanst. Aan het eind van de ochtend vertrok ik naar het zwembad samen met Olivia. Het was weer erg gezellig. Nieuwe mensen ontmoet. Eerst hebben we nog gelunchd bij Olivia thuis, erg lekker. Ook de broer van Olivia (uit het huis waar zij verblijft) ging mee naar het zwembad samen met een vriend en het kleine broertje. Lekker uitgerust vandaag en niet zoveel gedaan. Toen ik thuis kwam heb ik weer met de kinderen wat gechilld en daarna gegeten. De electriciteit ligt er al de hele dag uit, dit is wel erg jammer. Meestal gebeurt dit 1 keer per dag wel maar nooit zo lang.

Good chill day.

Xx Maaike

Reacties

Reacties

Pake en Beppe

Lieve Maaike

Met veel respekt lezen we elke avond je belevenissen.
We zijn blij dat je er steeds meer van geniet van het werk dat je daar doet.
Leafs Pake en Beppe Garyp




Lieve Maaike

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!