Maaike in Tanzania

Lunchen bij fifi's

Hello hello daar was ik weer!

Gister had ik boter gekocht voor het ontbijt van vandaag dus had ik mijn wekker net iets eerder gezet omdat dit betekende dat ik 58 boterhammen moest gaan smeren in mn eentje. Natuurlijk waren er paar kinderen diemeteen aanboden op te helpen, dus hebben we gezamenlijk de boterhammen gesmeerd. Daarna weer lekker afgewassen en vertrok ik weer naar de school. Huiswerk nagekeken en opdrachten gemaakt. In de pauze even gezellig met mn moeder gebeld. Ze vroeg of er nog iets echt nodig was hier dus ik vertelde dat de keukenartikelen wel wat beter konden (kapotte glazen, doormidden gebroken spatels enz. ). Mn moeder wou ook graag helpen en dus heb ik van haar een bedrag gekregen om spullen te halen bij de supermarkt voor de aunty's, ze waren er heel erg blij mee :) . Om 13:00 had ik afgesproken met Olivia om ergens te gaan lunchen. Toen ik in de dala dala zat zat er ook en klein meisje in met haar moeder die in babyclass 2 zit (de klas waar ik meestal help) dit was zo leuk en schattig ze was namelijk helmaal blij om mij te zien en ik ook om haar te zien haha (WANT ZE IS ECHT HEEL SCHATTIG). Het was een endje lopen naar de plek waar we wouden eten, onderweg kwamen we beide bekenden tegen die we hier in Tanzania hebben ontmoet, super grappig. Hierdoor voel je je al een beetje local. We hebbben heerlijk gegeten bij restaurant fifi's, sandwich met patat (en geloof me dit smaakt echt goed na elke dag bonen met rijst). Gezellig weer wat bijgekletst. Toen weer terug gelopen, nog wat winkeltjes ingeweest en weer terug naar huis. En toen was het ineens alweer 17:00. Ally (mijn begeleider) had speciaal voor mij verf gekocht, super lief ! Dus vandaag kon ik dan ook eindelijk beginnen met verven. Ik ben begonnen met het alfabet en ga morgen verder. In de avond had ik aardappelen met een sausje als avondeten dit was best oké. Het was weer gezellig met alle kinderen, je merkt dat wanneer ze naar bed gaan de knuffels die je van ze krijgt steeds langer en beter worden. Zo lief.

Ik ga weer lekker slapen, bedankt voor het lezen :)

Liefs,

Maaike

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!