Maaike in Tanzania

Druk dagje !

Hello hello!

M'n blog schrijven in de dala dala doe ik niet vaak maar vandaag is het zover haaha. Tis niet heel druk in de dala dala (wat echt een uitzondering is). Ben op weg naar Anna want we gaan vanavond gezellig naar een bar/shishalounge, zin inn ! Vanochtend heb ik het standaard ritueel weer gedaan wat nu gewoon niet zo interessant meer is om te vertellen haha. Maar na de afwas ging ik verder met het alfabet schilderen. Nu zag ik dat de lerares geen les kon geven (naja niet veel les kon geven), omdat ze opdrachten voor de kinderen moest maken en nakijken, het werk wat ik altijd doe dus. Dus ik ben maar gestopt met verven en heb het van haar overgenomen ze was me hier erg dankbaar voor. Na de pauze de bekertjes schoongemaakt van de purrage. En gespeelt met ummi (de baby van good hope haha) was super schattig en heb paar hele mooie foto's gemaakt die ik binnenkort op mn blog zal plaatsen. Ik lunchde weer met spaghetti sliertjes (geen idee hoe je het moet noemen) en doperwten... ik verlang nu al naar het hollandse eten terug. Na de lunch hoefde ik niet aftewassen dus heb ik met de kinderen spelletjes gespeeld , de kleine kinderen zijn om vrijdag altijd om 12:00 uit. Na de spelletjes hebben gespeeld heb ik een gesprek gehad met living (1 van de leraren van good hope). Was goed gesprek :) nieuwe ideeën weer gekregen :) . Daarna heb ik met de kinderen mandala's gekleurd. Het begon heel goed alleen ik had gezegd dat ze er 1 mochten en dan waren er toch kinderen die twee pakten, nu ben ik hier toch wel zo lang dat ik ze daar even goed op aanspreek. Ook misten er steeds meer steeds meer stiften en potloden... helaaaas. Maar voorderest hebben ze er wel van genoten en ik ook. De mandala's hebben we opgehangen op de muur. Hierna heb ik samen met Mohammed fruit gehaald , bananennn en deze uitgedeeld. Ook kwam er een meisje uit Amerika langs die hier vorig jaar twee maanden vrijwilligerswerk had gedaan. Even met haar gesproken en ze is hier nu weer voor 2 maanden. Ze gaat in deze 2 maanden bij verschillende projecten weer vrijwilligerswerk doen en ook bij good hope, dus eindelijk wat gezelschap ! De dala dala is er bijna dus moet mn blog afronden morgen horen jullie of het een gezellige avond was , maar dit komt vast wel goed :)

Groetjes,

Maaike

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!