Maaike in Tanzania

Alfabet is klaar!

Hayyy,

Elke ochtend wordt ik hier gewekt om 6:00 door een man die lekker staat te zingen in de moskee. Echt verschrikkelijk. Haha. Mya was er vanochtend weer gelukkig ze had nutella meegebracht voor de kinderen. Dus brood gesmeerd met nutella. Daarna de afwas gedaan, een stuk leuker om dit met zn tweeën te doen kan ik je vertellen! Hierna ben ik naar de school gegaan en huiwerk gecontroleerd en opdrachten gemaakt. Hierna ben ik verder gegaan met schilderen vann het alfabet. Na de break heb ik Mya geholpen met cijfers tot en met 100 te knutselen voor de middle class. En de afwas weer gedaan niet te vergeten.We lunchden met aardappelen en wat fruit. Na de lunch ging ik weer verder met schilderen en heb dit eigenlijk de hele middag gedaan. Om uur of 17:00 heb ik snack uitgedeeld, Mya had gevraagd of ik dit wou doen omdat ze er zelf niet was in de middag. Altijd leuk om te doen :) en heb ik paar kinderen geholpen met hun huiswerk. Toen heb ik me wat verveeld en gingen we uiteindelijk avondeten (weer spaghetti sliertjes met doperwten saus iets). Niet zo'n heel boeiende dag eerlijk gezegd (een echte maandag), maar blij dat ik weer kon helpen :)

Ik ga weer lekker slapen want morgen wordt ik weer vroeg gewekt ;)

Heel veel liefs,

Maaike

Reacties

Reacties

Pake en Beppe Wolters

Lieve Maaike,wat geweldig dat je elke dag een verslag schrijft wij genieten ervan en zijnaltijd weer nieuwsgierig wat je allemaal doet.
Ook thuis had je weleens een baaldag dus dat gaat wel weer voorbij.
Je bent er al bijna een maand!!
Veel plezier en als het even niet meezit dan veel sterkte!!
Veel liefs,Pake en Beppe

Herman en Gé Bijtelaar

We lezen met plezier je verhalen. Fijn dat je het daar zo naar je zin hebt en de kinderen ook met jou! Wat kunnen we op deze manier veel voor elkaar betekenen! Wij genieten hier ook van ons kleinkind. Mogen soms oppassen. Veel plezier en sterkte met je werk daar.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!