Maaike in Tanzania

Eten bij taste of Mexico

Hellooo !

Net thuis nu maar ik moet van mezelf weer een blog schrijven ook om 23:15 gewoon om de dag weer even her te beleven en er even bewust over na te denken. Ik stond vanochtend op met een goed humeur gelukkig. En had weer zin in een nieuwe dag :) Helaas werd ik afgelopen nacht wel vaak wakker ivm keelpijn. Ontbijt gemaakt voor de kinderen, droog brood met thee. Deze ochtend hoefde ik 20 ontbijtjes minder te maken omdat de kinderen die vasten niet ontbijten. Ook de afwas weer gedaan die dit keer groter was dan normaal (geen idee waarom). Na de afwas vertrokken naar de school en weer huiswerk nagekeken je komt soms zulke grappige dingen tegen in de schriften van de kindjes, van die grappige en schattige foutjes. Hierna heb ik de opdracht van de lerares afgemaakt die vroeg of ik parts of the body wou tekenen en die aan haar gegeven, ze was er erg blij mee. De afwas ook weer even gedaan samen met aunty agnes. En daarna geluncht (spaghetti sliertjes again), met doperwtensaus. Na de lunch vertrok ik richting Kundayo naar het huis van Anna en Janne. Ook nog even langs de supermarkt voor wat zakdoekjes want ik ben erg verkouden. In de daladala zat een ontzettend irritante man. Hij kwam van achteren van de daladala helemaal naar voren om zo naast mij te kunnen zitten. Hij ging heel dicht tegen mij aan zitten en begon tegen mij te praten hij had geen voortanden en de tanden die hij had waren verrot. Hij stonk ook ontzettend uit zijn mond. Hij stopte maar niet met praten en ik verstond er niks van alleen dat hij mijn nummer wou. En hij wou me geld geven. Ook kwam hij aan mij wat ik erg onprettig vond en heb hem duidelijk gemaakt dat hij moest kappen. Ook de mensen in de daladala begonnen zich er mee te bemoeien want die zagen dat ik last van hem had. Hij bleef doorgaan met praten helaas... uiteindelijk was ik er en kon ik gelukkig uitstappen. Eenmaal bij het huis aangekomen was Janne er en hebben we wat gekletst. Even later kwam Anna thuis nog een tijdje later ook Olivia. Toen vertrokken we nog net voor het donker richting taste of Mexico om Janna haar verjaardag vandaag te vieren !! Het eten was ontzettend lekker en het was heel erg gezellig. Morgen staat de wekker om 7:00 want we gaan naar de hotsprings !! Zin in !! Dus slaap lekker !

Liefs,

Maaike

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!