Maaike in Tanzania

Rainy friday

Hellooooo,

Today it was a rainyyy day. Helaas. Hele dag heeft het zowat geregend. Hierdoor begon de ochten wat anders dan normaal. Eerst nog wel het ontbijt klaargemaakt. Maar de afwas doen werd em niet, want er was geen water. Toen ben ik maar meteen de klas ingegaan om te gaan schilderen. De nummers 1 t/m 20 in 3d letters. Ik heb ze echt bijna af (dan maak ik een foto voor jullie). Na het verven had ik mijn break, en heb ik even lekker boek gelezen. Daarna weer verder geschilderd. Na de lunch (spaghetti sliertjes met saus) heb ik de oudste meisjes geroepen en hebben we samen tot 14:00 (want toen moesten ze weer naar school ) geloomed. Loomen is van elastische elastiekjes armbandjes maken. Ze hadden het snel onder de knie en vonden het helemaal geweldig!

Hierna heb ik mijn tas ingepakt en vertrok ik met de dala dala richting het huis van Anne en Janne. Er zijn twee nieuwe jongens aangekomen in het huis van onze leeftijd ontzettend aardig en gezellig (1 uit noorwegen, de ander geboren in Nederland maar woont in Noorwegen). Lekker gekletst en gegeten. Na het eten nog even een spelletje gespeeld met Janne en Anna. Heerlijk om hier in het weekend even te overnachten. Nu lekker slapen en morgen weer een nieuwe dag!

Heel veel liefs,

Maaike

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!