Maaike in Tanzania

Heftig

Hey lieve mensen!

Ten eerste fijne vakantie allemaal! Mijn ochtend begon met de keuken opruimen, schoonmaken en daarna afwassen. Hierna wou ik graag gaan schilderen maar dat kon helaas niet omdat de kinderen een toets moesten maken. Dus heb maar even mijn was gedaan, muziekje erbij, prima te doen. Toen ik de purrage bekertjes op wou halen gebeurde er iets wat ik niet zo leuk vond... Ik zag allemaal kinderen naar een lokaal lopen en ook de aunty. Bij dit lokaal moest ik de bekertjes ophalen die voor de deur stonden. Ik dacht dat er een leuk spelletje ofzo bezig was omdat iedereen wou kijken. Maar dit was geen leuk spelletje.... Er werd een jongetje helemaal in elkaar geslagen door de leraar. Hij lag op de grond en moest schreeuwen en huilen en de leraar ging maar door. Ik voelde me zo machteloos. Ben gauw naar mn kamer gelopen, en moest het even laten bezinken wat ik net had gezien. Heb ik het verkeerd gedaan? Moest ik er wat van zeggen? Ik weet het niet. Het zou waarschijnlijk niet veel helpen. Hierna heb ik de bekertjes toch maar afgewassen met een raar gevoel. 1 meisje van de boarding kwam ook al naar me toe en vroeg: " your not happy today are you?". Zo bijzonder dat kinderen dit aanvoelen. Na een tijdje ging het wel weer met me en heb ik gelunchd en daarna gezellig met de kinderen mandala's gekleurd. We hebben ze allemaal op de muur gehangen en het resultaat is prachtig! Om 16:30 vertrok ik naar mijn vaste weekend-adresje. En hebben we even gezellig gegeten en film gekeken, leuk leuk.

Aparte en een beetje trieste dag...

Veel liefs,

Maaike

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!