Maaike in Tanzania

Lunchen bij africafe

Hallo mensen!

Ik werd wakker om een uur of 7, en heb even mijn boekje gelezen tot 8:30. Daarna lekker ontbeten met Anna en Janne. Om een uur of 11 zijn we gingen Anna en ik lopen naar clocktower. De zon scheen lekker. Oplaatst kwamen we er achter dat ons richting gevoel toch niet zo goed was als we dachten want we hadden iets van 20 minuten de verkeerde kant opgelopen dit betekende dat we ook weer terug moesten. Gelukkig maakte het ons beide niks uit, we waren toch gezellig aan het kletsen en we leven toch in Tanzania! Hakuna matata! Uitendelijk hebben we onze bestemming gevonden het Africafe, om daar lekker te gaan lunchen. We hadden beide een burger besteld, en die was echt lekker. Ook zijn we even naar het postkantoor gegaan om even wat kaarten op de bus te doen. Daarna wouden we graag weer met de dahladahla terug, terwijl we daar op stonden te wachten kwamen we Emma en Sos tegen en kregen we een lift! luxeeeee. Eenmaal weer thuis aangekomen lekker even gedouchd. En daarna gezellig met Bedr geskyped die vanavond op skivakantie gaat. Leeeuukk. Daarna even wat gechilld met de mensen uit het huis en even een filmpje gekeken met Anna. Ontzettend relaxde dag. Vandaar dat ik dit keer ook niet veel zoets te vertellen heb. Nu nog even mijn boek lezen en dan zo mijn bed weer in want morgen ga ik een masai dorp bezoeken, ik ben benieuwd!

Groetjes,

Maaike

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!