Maaike in Tanzania

Nieuw gezelschap!

Halloooo,

Gisteravond om 23:00 was het meisje gearriveerd haar naam Alles (weet niet of ik et goed schrijf) en ze komt uit Engeland. Ze slaapt in dezelfde kamer als mij. Vanochtend moest ze helaas overgeven en voelde ze zich niet zo lekker. Ik stond maar weer zoals gewoonlijk op om 6:45 en begon met de afwas en ontbijt klaarmaken. Daarna ben ik naar school gegaan en kon ik starten met verven van baby class 1 want 2 was eindelijk klaar !! (Ik zet nog een foto op mn blog van de laatste dingen die ik heb geschilderd). Ik begon met het schetsen van de nummers 1 tot en met 20. Hierna hebb ik al mijn verfspullen even schoon gemaakt, wat echt nodig was haha. En begon ik met mijn was te wassen. Hierna kwam Alles ook uit bed en ging gelukkig al watt beter met der, en heb ik even met haar gekletst. Ze is 23 maar lijkt/gedraagt zich een stuk jonger. Lief meisje die erg van praten houdt. Soms valt de concentratie bij mij wel even weg haaha. Daarna ging zij de stad voor simkaart en alles. En ging ik de afwas van de bekertjes doen. Hierna ging ik weer verder met mij was en heb ik mijn kast opgeruimd zodat Alles ook haar spullen hier kwijt kan. Toen ging ik lunchen samen met de kinderen en na de lunch had ik met Olivia afgesproken in de stad om dingen te regelen voor onze vakantie, we zijn weer een stuk verder gekomen. Ook was het weer super gezellig. Daarna nog even beleg gekocht voor morgenochtend en een voetbal. Eenmaal weer thuis aangekomen heb ik met de kinderen gechilld en boekjes voorgelezen. Rond het avondeten kwam ik Alles pas weer tegen die met een vriendin was weg geweest. Alles ontwerpt kostuums, super interessant! Ook heeft ze haar naaimachine meegenomen hierheen om met haar werk bezig te gaan. Na het eten nog even wat tassen van paar jongens genaaid. En Alles was er moe dus wou wel graag slapen, dit betekent dus dat ik eigenlijk ook naar bed moest. Nu was dit niet een groot probleem want ik kon ook well wat slaap gebruiken en moest natuurlijk mijn blog weer schrijven. Nu maar lekker slapen, morgen staan er weer leuke dingen op het programma!

Heel veel liefs,

Maaike

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!