Maaike in Tanzania

Normal day at good hope

Heyyyy !

Hahah ja deze titel moet jullie vast stimuleren om deze blog te gaan lezen. Nee maar sommige dingen worden nou eenmaal zo standaard hier dat het misschien wat saai wordt om te lezen. Deze ochtend met zn drieën afgewassen en keuken opgeruimd en ontbijt klaargemaakt. Er is altijd veel te doen vroeg in de ochtend vind ik daarom is het fijn om vroeg op te staan. Hierna ben ik met Nathalie naar de school gegaan en heeft zei geholpen met huiswerk nakijken enzo en ik heb geschilderd. De nummers 1 tm 20 zijn bijna klaar! Hierna hadden we break, en er werden zonnepanelen op het dak gezet, goed project !! Fijn om te zien dat ze steeds meer dingen gaan verbeteren. Ook werden de lampen in onze kamer vervongen. Na de break hebben we de bekertjes afgewassen. En gechilld. We lunchden met rijst en tomaat en komkommer, goood. Na de lunch borden schoongemaakt, alleen toen begon het keihard te regenen. Het was de hele dag een regenachtige bewolkte dag, nog nooit meegemaakt hier. Nadat de regen even was gestopt snel verder gegaan en toen begon het weer te regenen. Dus hebben Nathalie en ik maar even spelletje gespeeld (kaarten). Dat was leuk! Echt beetje zo vakantie gevoel ofzo haha. Na het kaarten hadden we bedacht om samen met de kinderen te gaan knutselen en verven. Dus hebben we dit gedaan, was erg gezellig en de kinderen hadden het erg naar hun zin! Hierna alles opgeruimd en weer even gechilld. Toen gegeten (aardappelen in jus, thats it hahha). En wat gekletst met de kinderen. Het was een beetje een donkere trieste dag, morgen hoop ik beter weer !

Lala salama! ( Sleep wel! )

Xx,

Maaike