Maaike in Tanzania

Opstap at viavia

Gooodmorning !

Gisteravond was ik opstap vandaar dat de blog wat later online is. De ochtend begon zoals gewoonlijk afwassen, ontbijt klaar maken dit keer had ik boter met suiker gekocht dus hebben we dat gesmeerd. Hierna ben ik de school ingegaan om te schilderen. De nummers zijn af , foto komt binnenkort online. Daarna schetsen gemaakt van domestic animals en even pauze gehad met Nathalie die in de school had geholpen. Na de pauze hebben we de purragebekertjes opgehaald en afgewassen. Hierna zijn we beide nog even naar de school gegaan om een lerares te helpen met opdrachten maken. Toen tas ingepakt en we wouden de dahladahla nemen alleen we kwamen de soort van directrise/administratie vrouw tegen van good hope enn die gaf ons een lift, chilll. We zouden gaan lunchen met Olivia en Amber (het meisje/vrouw waarmee ik op safari was) en Nathalie. Lekker gelunchd bij een westerse tent en gezellig gekletst. Hierna moesten Olivia en ik ons internetbundel verlengen, de derde alweer !! En dit was een best end lopen, toen dd genomen richting kundayo en hebben we voor de straat als avondeten chips mayai gegeten. Toen gingen we naar hun huis en hebben we daar weer gezellig met iedereen gezeten. We zijn uitgegaan bij viavia, en dit was supeeeer leuk. Doorgefeest tot een uur of 3:30 en de taxi met zn allen weer naar huis genomen en lekker in bed gekropen. Zeker geslaagde dag! Vandaag niks op de planning dus lekker helpen in het weeshuis !

Heel veel liefs,

Maaike