Maaike in Tanzania

Chillen bij mt meru hotel

Hello hellooo,

Blog is weer een dagje later online omdat ik gisteravond opstap was. De dag begon voor mij om 7:00 de kinderen worden dan ongeveer wakker. En ben begonnen met afwassen, ook Alice en Nathalie hielpen mee. Na de afwas had ik paar kinderen deze week beloofd om ze tekenles te geven. Dus heb ik ze een beetje geleerd hoe je portret moet tekenen. En ik moet zeggen er zaten wel paar talentjes bij. Hartstikke leuk. Hierna heb ik Catherine haar vlechtjes eruit gehaald. Dit is ook een taak van de aunty's in het weekend. Alle kinderen moeten weer vers nieuw haar. De vlechtjes erin zetten doen ze in de saloon voor zo'n 20 cent. Daarna ging Alice met de kinderen naaien enzo, en daarbij heb ik gewoon meegekeken, best leuk! Hierna nog even geskyped met de groep van de kerk en het eindbedrag is 1605 euro geworden !!!!! Echte toppers. Na de lunch ging ik nog even wat drinken met Anna en Olivia. Ik moest naar kona met de dahladahla maar er bleek dus een hele andere kona nog te zijn. En daar ging ik natuurlijk heen. Toen maar even een pikipiki genomen naar de goeie kona hahaha. Hierna zijn we naar mt meru hotel gegaan om te zwemmen, naaja zwemmen, gewoon meer om te zonnen. Lekker gechilld met zn drieën. Hierna gingen we eten bij een chinees, ja een chinees in Tanzania. Hahhaaah. Maar het was echt super lekker en proefde echt naar chinees!! Hierna naar Zest geweest om watt te drinken en toen naar le patio om te dansen (dit was allemaal heel dichtbij elkaar). Dus druk avondje. Le patio vond ik wat minder vooral door de muziek. De rest vond ik heel gezellig. Vandaagg waarschijnlijk zwemmen want het is super mooi weer!

Veel liefs,

Maaike

Reacties

Reacties

Anne en Griet

Lieve Maaike,
Vandaag heb ik al je blogs verder gelezen. Wat maak je veel mee. Ook de cultuur daar. De lijfelijke straffen die je leraren en politieagenten ziet geven aan kinderen. Kan me voorstellen dat je daar moeite mee hebt. Wat zullen die juffen blij zijn met je prachtige tekeningen met daarbij de woorden geschreven. Wat zullen ze jou straks missen.
Ben vanmorgen voor mijn gevoel even in Tanzania geweest.
Een hartelijke groet en veel liefs
Anne en Griet Lemmer

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!