Maaike in Tanzania

Oud en vertrouwd schilderen :-)

Hallo lieve mensen,

In de ochtend werd ik 6:45 wakker, dit keer niet alleen in een kamer maar met drie andere Nederlandse meiden. Ja dat was wel even wat anders. 0,0 privacy nu, wel heel gezellig. Precies deze ochtend hadden de aunty's al ontbijt klaargemaakt en was de afwas al klaar, geen idee waarom haha. Toen heb ik samen met Nathalie Julia maar even laten zien waar de school was en kleine rondleiding gegeven. De kinderen beginnen op maandagochtend altijd met zingen met de hele school, ook worden hierbij trommels bespeeld. Klinkt altijd super vet. Hierbij hebben we dus even staan kijken. Daarna ben ik gaan schilderen. Toen break genomen en kwam Emma langs. Samen met haar een nieuwe kast besteld en een nieuwe picknickbank. Na de break purrage bekertjes opgehaald met Nathalie en afgewassen. Julia ging op stadstour. Na de afwas reden we met Emma mee richting de stad, want we hadden wc papier dringend nodig haha. Hierna weer naar good hope gegaan en stond de volgende afwas natuurlijk alweer voor ons klaar haha. Na deze afwas ging ik naar de school en heb ik weer geverfd. Intotaal 4 dieren geschilderd. Toen madame Ruthi geholpen met huiswerk nakijken en opdrachten maken. Eenmaal weer op good hope kool gesneden samen met de aunty's en fruit gehaald voor de kinderen. Fruit klaargemaakt en uitgedeeld en wat gechilld met de kinderen. Hierna was het alweer 19:00, even op mn kamer gezeten en toen konden we eindelijk etenn. Na het eten super gezellig gekletst met de kinderen en boekjes voorgelezen. Het was een goede productieve dag!

Veel liefs,

Maaike