Maaike in Tanzania

Bellen blazen

Een hele goede avond allemaal!

De dag begon met ontbij klaarmaken, de dag hiervoor had ik jam als beleg gekocht dus we konden beginnen met brood smeren. Hierna met zijn vieren de afwas gedaan, een heel verschil dan met 1 aunty. Na de afwas naar school gegaan en geschilderd:

Na het schilderen gingen we voor de break en daarna de purrage bekertjes opgehaald en schoongemaakt. Na de afwas ben ik gaan lunchen want ik had om 13:00 afgesproken met Olivia om plannen te maken voor onze vakantie. We zijn een heel end gekomen en weten nu bijna alle plekken/hostels waar we heen willen. Ik begin er al steeds meer naar uit te kijken. Natuurlijk weet ik dat ik hier moet blijven genieten. Ik ben natuurlijk wel in TANZANIAAAAA. En dat doe ik ook zeker :D Alleen een vakantie klinkt niet verkeerd in mijn oren hahah. Nog 1 maand en ik vertrek samen met Olivia. Veel mensen vragen ben je nu aan het aftellen of wil je juist niet naar huis en hier blijven. Ik antwoord deze vraag altijd met 'geen van beide'. Het idee dat ik erbij krijg als ik denk dat ik naar huis ga is geen probleem. Het is altijd fijn om je familie en vrienden weer te zien, en Bedr natuurlijk

Kiss
Maar ook is het leven hier zo bijzonder en leuk, dat je gewoon volop aan het genieten bent van het leven hier, en dat je nog zoveel dingen wil doen en zien. Dus er zitten twee kanten aan. Toen ik weer terug kwam heb ik weer geschilderd in de school, er staat nu ook nog een geit bij geschilderd en de eend is ook afgemaakt haha. Na het schilderen de aunty's geholpen met rijst sorteren en daarna heb ik samen met Nathalie en Julia bellen geblazen met de kinderen, super gezellig en lief.

Deze foto's heeft Nathalie van mij gemaakt. Hierna heb ik een koude douche genomen en ben ik lekker gaan chillen totdat we konden avondeten. Na het avondeten heb ik priska haar nieuwe tas gegeven ze vertelde mij deze week namelijk dat haar tas helemaal kapot was. Ze was er super blij mee. Hierna nog even gechilld met de kinderen en nu blog schrijven en maar gaan slapen!

Lala Salama! Good night!

Maaike

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!