Maaike in Tanzania

Dagje Moshi

Heyyyy,

Vanochtend wekker gezet om 8:00 en ontbeten in het huis van kundayo. We vertrokken om 9:00 naar Moshi. Dit was zo 2 uur rijden en we gingen met een grote bus waar we net wat meer dan 1 euro voor hoefde te betalen. Ontzettend weinig. Twee uren in de bus zitten was echt geen probleem, het was gezellig en het uitzicht was zoals altijd mooi. Moshi is een kleiner stadje dan Arusha maar wel heel gezellig. We hebben wat rond gelopen, een tempel bezocht. Ook zijn we allemaal leuke souvenirwinkeltjes ingelopen. We voelden ons vandaag de echte toerist. Toen gezellig even ergens wat gedronken en wat gegeten. Op zijn tanzaniaans hebben we hiet zo uur op gewacht terwijl we de enigste gasten waren haha. Maar hakuna matata, ik heb geen moeite meer met dit cultuurtje, heerlijk. Daarna weer even rondgelopen en de omgeving wat verkend, wat leuke foto's gemaakt en aan het einde ergens nog wat gedronken. Super leuk dagje en toen weer met de bus terug. Morgen hebben we excursie naar de watervallen! Zin in. Het wordt een pittige hike heb ik gehoord dus ik duik lekker mn bed in.

Liefs,

Maaike