Maaike in Tanzania

Sapuku watervallen

Helllooooo,

Vanochtend de wekker weer om 8:00 want we hadden weer een excursie dit keer waren het de sapuku watervallen. Het was een hike van 2,5 uur heen en 2,5 uur terug. En wauw wauw wauw wat was ditt mooi!!! Sommige uitzichten waren echt adembenemend mooi. De hike zelf was vrij pittig ook was het erg warm dus je zweette je helemaal dood. Ik deed de hike met Julia, Nathalie, Nicole en onze gids Adam. Hartstikke gezellig. Er kwam steeds meer bebossing hoe verder we liepen. Uiteindelijk kwamen we een rivier tegen en liepen we nog een halfuurtje langs de rivier en kwamen we uiteindelijk uit bij de waterval. Hij was heeel erg lang en heel mooi, vooral de natuur eromheen, het was zo groen. Ik wou heeeel graag foto's plaatsen van de watervallen alleen ivm het internet lukt dit nog steeds niet helaas. Natuurlijk ziet het er op foto ook nooit zo mooi uit dan wanneer je zoiets in het echt ziet. Bij de waterval hebben we lekker gezond en onze lunch gegeten. En toen weer helemaal terug gelopen, wat eerlijk gezegd best snel ging. Daarna wel helemaal gesloopt. Eenmaal op het project weer aangekomen heel even bijgekomen en toen de aunty's geholpen met bonen sorteren. Hierna fruit gekocht met de kids en dit klaargemaakt en uitgedeeld. Toen samen met Janet een tas afgemaakt waarmee ze samen met Alice (andere vrijwilliger) mee was begonnnen. Erg leuk geworden. Daarna even gechilld en toen was het alweer tijd voor avondeten. Daarna eigenlijk meteen mn bed ingedoken, want die hike heeft me wel echt gesloopt.

Heerlijk weekend weer gehad! Op naar weer een nieuwe week !