Maaike in Tanzania

Normal day

Hello hellooo,

Vandaag had ik even niet helemaal mijn dag. Dit heb je in Nederland wel eens maar dus ook hier in Tanzania. Misschien kwam het omdat het een maandag was haha. De ochtend begon met brood smeren voor de kinderen. Toen zelf even ontbeten en begonnen met de afwas. Het was vandaag echt megaaa warm ik denk wel zo 35 graden. En het wordt alleen maar erger deze week zeggen ze. Na de afwas zijn we met zn drieën richting school gegaan heb ik geschilderd en de anderen huiswerk gecontroleerd en opdrachten gemaakt. Alle dieren zijn nu af, wanneer ik goed internet heb zal ik deze foto plaatsen. Ook ben ik begonnen met de schets van een lichaam. Toen hadden we even break en gezellig gekletst en thee gedronken. Na de thee purrage bekertjes afgewassen en daarna geluncht. Weer spaghetti slierten, denk je dat je in Afrika zit, eet je gewoon de helft van de tijd spaghetti haaha. Na de lunch moesten we er weer tegen aan want de borden stonden voor ons klaar om aftewassen. Hierna heb ik mijn eigen was gewassen en opgehangen. En toen was ik kapot hahahaa, ook door het weer denk ik. Even gerelaxed en toen weer naar de school gegaan verder geschetst en lerares geholpen met opgaves maken. Hierna lekker naar voetbal gekeken van de jongens hier van de straat en het weeshuis. En toen even geholpen bij huiswerk uur, maar dat had ik al snel bekeken, kon voor mijn gevoel niet veel helpen en er waren veel muggen. Toen avondgegeten, aardappelen met een banaan. En nu lekker slapen.

Veel liefs,

Maaike

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!