Maaike in Tanzania

Movienight

Hay lieve mensen,

In de ochtend begonnen we weer vrolijk om 6:45 met het ontbijt klaar te maken voor de kinderen. En daarna weer de afwas gedaan. Hierna gingen Julia en Nathalie naar swahilli les en heb ik onze hele kamer opgeruimd, geveegd en gedweild. Daarna mn schoenen schoongemaakt, vraag me niet wat er met me aan de hand is , vast omdat ik ongesteld moet worden haaha. Toen even gebeld met mijn moeder die me altijd goed helpt met alles en goede adviezen geeft. Toen weer met nieuwe moed de purrage bekertjes afgewassen samen met aunty. Hierna heb ik samen met Ibra gespeeld met autootjes die ik hem had gegeven. Ibra was niet naar school omdat ie ziek was, en zieke kinderen liggen dan maar wat opbed hier, en geen moeder die ze even troost of eten brengt. Dus deze taak moeten wij als vrijwilligers maar wat overnemen. Toen geluncht, en na de lunch ben ik naar de school gegaan om te schilderen. Ik ben nu bezig met een heel lichaam te schilderen en dan verf ik de namen van de lichaamsdelen er naast. Ook de lerares even geholpen met opdrachten maken. Hierna heb ik mijn tas ingepakt want we gingen uiteten en naar movienight bij via via. Het eten was best lekker. De film hadden velen van ons al gekeken dus we waren vooral gezellig aan het kletsen. Bijna alle meiden waren er dus het was super leuk! Heb geslapen in kundayo omdat dat dichterbij was en omdat ik zo wordt opgehaald door emma om speelgoed te kopen voor in de nieuwe kast die vandaag aankomt!

Fijne dag iedereen!

Liefs,

Maaike

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!