Maaike in Tanzania

Druk dagje

Heyyyy,

Vannochtend werd ik wakker , ik had deze ochtend in kundayo geslapen. Want vanochtend ging ik met Emma shoppen voor speelgoed in de nieuwe kast. De nieuwe ijzeren kast is vanochtend aangekomen. Super mooi. We hebben voetballen gekocht en heel veel engelse boekjes en speelgoed. Heel Arusha door geweest voor spullen. En helemaal geslaagd. Hierna ben ik gaan lunchen met Anna en Olivia en zijn we naar de masai markt geweest en een ander souvernirwinkeltje want Anna gaat helaas bijna weg... Eenmaal weer thuis gekomen fruit gehaald met de kids, en mn derde paar slippers gehaald want mn laatste paar hielden er ook alweer mee op haha. Toen fruit klaargemaakt en uitgedeeld en beetje gechild met de aunty's. Hierna even gezeten op mn kamer en toen avond gegeten. Helemaal kapot hierna. Nog wel tijd gezeten en gelachen met paar kinderen. En nu lekker slapen, blog is vandaag wat kort maar komt ook omdat er al hele dag geen elektriciteit is en mijn mobiel bijna leeg is. Morgen weer druk dagje voor de boeg, dus gauw gaan slapen :)

Liefs,

Maaike

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!