Maaike in Tanzania

Vakantiedagje

Heyyyy,

Gisterochtend waren we 8:00 wakker en gingen Julia en ik samen ontbijten. Daarna ging ik met Irene spelen, we deden heel leuk spelletje met stenen en gaatjes in de grond, helemaal afrikaans. Daarna fruit gekocht, veel kinderen waren naar huis dus ik kon aan iedereen heel veel fruit geven. Daarna tas ingepakt en gingen we naar het zwembad met zijn allen, het was super lekker weer. We waren met alle meiden en hebben veel gezwommen en gezond. Super gezellig en een echt vakantiegevoel. Toen gingen we naar huis (het huis in Kundayo). En hebben we gegeten. Daarna zijn we naar zest gegaan met alle meiden dit is een soort bar waar je gezellig kan chillen. Dit was Anna haar laatste avond in Tanzania, vandaag gaat ze weg watt ik echt heel jammer vind. Ze is echt een goeie vriendin hier van me geworden.

Heel veel liefs,

Maaike

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!