Maaike in Tanzania

Zonnesteek??

Hallo mensen !

Vanochtend begon de oude routine weer. 6:45 de wekker, dit keer wel echt moeite met opstaan dit was ik namelijk niet meer gewend. Toen brood gesmeerd voor de kids en afgewassen hierna zelf ontbeten. De kinderen hebben examens tot donderdag dus in de school helpen konden we niet. Nu is er een groot deel van de boarding kinderen gister weer thuis gekomen. Hartstikke gezellig alleen het spelen met dingen uit de kast ging niet zo lekker. Deze kinderen wisten nog geen regels en pakten alles uit de kast. Deze ochtend zagen we de kast en het was 1 grote troep... helaas. Hier waren we al een beetje bang voor want wanneer de boarding kinderen erbij zijn zijn we eigenlijk gewoon met een te grote groep. De boarding kinderen hebben zelf ouders en ook hun eigen speelgoed daardoor hebben we samen met Ally besloten dat alleen kinderen van het weeshuis er mee mogen spelen en dingen uit de kast moeten halen. We hebben de hele kast opgeruimd en een duidelijk overzicht gemaakt voor de kinderen. Ook hebben we bij alles de naam geplakt op de kast zodat ze altijd weten waar het terug moet. De regels hebben we ook op de kast geplakt, 1 ding per keer uit de kast, en als je klaar bent op goeie plek terug leggen. Hier waren we wel de hele ochtend zowat mee bezig. Ook nog even purrage bekertjes afgewassen. Het was vandaag erg warm zo'n 34 graden. Na de lunch voelde ik me heell erg moe, ik voelde me in de ochtend al niet 100 punten maar werd steeds minder. Ik was begonnen met schilderen maar ben weer op bed gaan liggen want het wou echt niet. Slapen lukte ook niet, ik was heel veel aan het zweten, pijn in mn hoofd. Het zou dus zo een zonnesteek kunnen zijn had ik bedacht. Veel gedronken en een koude douche genomen. Hopen dat het snel overgaat en dat ik me morgen weer beter voel!

Liefs,

Maaike

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!