Maaike in Tanzania

Eindelijk wat verbetering!

Hallooo!

Vandaag voelde ik me dan eindelijk echt weer iets beter, had weer zin om dingen te doen. In de ochtend heb ik Julia en Nathalie even opgezocht hun gingen beide hun haren laten vlechten met nephaar en alles. Leuk om te zien, in de Salon pasten ook niet meer dan twee mensen ze hebben hier 8 uren lang gezeten!! Dit terwijl ze echt ontzettend snel konden vlechten. Toen weer terug gelopen naar het weeshuis, ik moet zeggen dat ik na deze mini wandeltocht wel helemaal buiten adem was en bezweet en echt even moest gaan liggen, maar prima, ik had weer wat gedaan! In de middag heb ik veel gelezen en getekend, ook daar had ik weer zin in. Om een uur of 17:30 begon er een voetbalwedstrijd op het veldje dichtbij de school en het weeshuis. Ze hadden lijnen gemaakt van grind, en er was een echte scheidsrechter. Alle kinderen zaten er om heen te kijken en te juichen. Het was een goede activiteit, ik had wat te doen, was samen met de kinderen, maar hoefde mezelf niet lichamelijk intespannen.

Zometeen eten en slapen en dan hopen dat ik de week weer fit kan beginnen!

Liefs,

Maaike

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!