Maaike in Tanzania

Regenachtige dag

Hellooo!

Vandaag voelde ik me weer een stukje beter. Ben daarom vanochtend begonnen met ontbijt en heb daarna de kast met al het speelgoed opgeruimd, deze was namelijk 1 dikke bende helaas.. zoals mijn moeder zegt : opvoeden is een lange adem... Ennnn of het dat is! Maar we beginnen weer vrolijk opnieuw :) Na de break even rustig een boek gelezen. En na de lunch ging ik met Nathalie de stad in zij wou graag haar rok ophalen die ze had laten maken en ik wou graag een jurkje voor mijn pleegzusje laten maken. Hierna hebben we even ergens wat gegeten en zijn we weer naar huis gegaan. Moet zeggen dat ik na dit uitstapje wel helemaal kapot was, en op bed ben gaan liggen en inslaap viel. Morgen proberen het oude ritme weer wat optepakken!

Liefs,

Maaike

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!