Maaike in Tanzania

Immm back

Heyyyyy,

Vanochtend wekker weer na een lange tijd om 6:45. Begonnen met ontbijt klaarmaken en daarna keuken opgeruimd en afgewassen. Hierna naar de school geweest en geverfd dit was de laatste dag dat ze officieel school hadden, hierna hebben ze vakantie. Ik heb het hele lichaam afgeschilderd en alle delen benoemd. Na de break de purrage bekers afgewassen. En even gechilld. Een vrouw die nu in Nederland is had mij geappt dat ze dringend hulp nodig had. De moeder of haar sponsorkind haar huis was door de heftige regen afgelopen dagen ingestort. Nu moest die zoon geld krijgen zodat ze het huis weer konden opbouwen alleen die vrouw uit Nederland was dus net een week in Nederland dus die kon het niet doen. En via via kwam ze bij mij, ik had gelukkig nog niks gepland die middag dus voor mij was het geen probleem. Na de lunch heb ik hem ontmoet bij een café in de stad en heb ik het geld afgegeven. Die vrouw heeft het geld weer overgeboekt na mijn rekening. Ze was me ontzettend dankbaar en voor mij was het een kleine moeite. Raar over watvoor dingen mensen zich hier dan zorgen móéten maken zoals een dak boven hun hoofd, dan in Nederland... Nu ik toch in de stad was heb ik in een internetcafé even met mn laptop weer wat dingen geregeld voor Zanzibar, want over 2 weken is het al zover!! Toen weer naar huis en even uitgerust van deze dag. Ook Julia kwam weer terug van safari dus die had natuurlijk ook allemaal leuke verhalen! Daarna gegeten, ik moet zeggen dat ik het eten hier nu wel echt heb gezien en heel erg verlang naar nederlands eten haha. Vanavond weer spaghetti sliertjes, dit eten we nu bijna 1 x per dag.... Nu lekker slapen, want ik ben wel erg moe geworden van deze dag.

Liefs,

Maaike

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!