Maaike in Tanzania

Dingen regelen

Heyyyyy,

Gisteravond zijn we opstap geweest naar via via het was super gezellig en leuk om iedereen weer te zien (de mensen die nog over zijn dan haha). Je komt gewoon heel veel mensen tegen die je hier hebt leren kennen, en dat vind ik zo leuk. Zo voelt het echt een beetje alsof het jou woonplaats is. We hebben de taxi weer terug genomen naar good hope. Ook sliep Olivia deze avond bij ons op good hope. We gingen deze ochtend namelijk bustickets halen met Ally (mijn begeleider) voor naaar Dar es Salaam. Want het komt nu echt dichtbij zometeen nog 1 week en we gaan al op vakantie. Ally bracht ons naar de plek waar de bus zou gaan vertrekken en wij hebben de tickets gekocht. Nu je met zulke dingen bezig bent krijg je er echt heel veel zin in. Hierna hebben we even samen geluncht en gezellig gekletst. Na de lunch moest ik naar de vodacom shop om nieuw internet te halen voor de laatste keer, want mijn laatste maand is aangebroken, weer een mijlpaal. Toen ik thuis kwam heb ik even geslapen en gedoucht. En daarna met de kinderen gespeeld, geknuffeld en gekletst. Het is nog maar een klein groepje dat over is want veel zijn naar huis. Dit is geen probleem vind ik zo krijgen hun ook wat meer persoonlijke aandacht. Zometeen avondeten en daarna duik ik meteen mijn bed in, want ik ben gesloopt haha. En het weekend staat weer voor de deur !

Heel veel liefs,

Maaike

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!