Maaike in Tanzania

Nice saturday!

Helloooo !

Vanochtend konden we uitslapen, maar dit lukte tot maar liefst 7:15 haha. Yesss. Nathalie was ook zo vroeg wakker dus hebben we samen ontbeten. Na het ontbijt hielp Nathalie met afwassen. En heb ik de keuken schoongemaakt en bakken met spullen opgeruimd. Hierna ben ik naar babyclass gegaan en heb ik schetsen gemaakt op de muur voor het alfabet ook ben ik al begonnen met de eerste letters schilderen. Toen heb ik even gechilld met de kinderen en daarna de aunty's geholpen met aardappelen schillen. Hierna even gezellig met mijn ouders en mijn zus gebeld. En toen geluncht, de lunch was aardappelen met een oliesaus hahah. Na de lunch gingen Nathalie en ik even de stad in, Nathalie moest nog wat dingen halen en ik ging gewoon mee voor de gezelligheid. Om een uur of 15:00 gingen we weer terug naar huis. Eenmaal thuis aangekomen even uitgerust en toen met een paar kinderen juicecola gehaald (zo noemen ze dat hier). Dit is een zakje met poeder erin dat je moet mengen met water en dan krijg je (te) zoete limonade. De kinderen zijn er gek op. Dus dit hebben we gemaakt jn alle soorten smaken en in bekertjes gegoten en aan de kinderen gegeven. Leuk werkje hahaha. Zometeen pakken we de dahladahla naar Kona en hier gaan we even gezellig eten en daarna nog een drankje doen in Zest. Heerlijke zaterdag tot nu toe!

Fijne avond nog allemaal :)

Liefs,

Maaike

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!