Maaike in Tanzania

Movienight en living water

Goeiemorgen!

Blog is weer even een dagje later, maar hij is er ! Gisterochtend had ik de wekker om 7:00. Ik had nog een pot pindakaas staan dus begon met het brood smeren voor de kinderen. Langzaam kwam iedereen binnen druppelen, en kon ik het uitdelen. Hierna heb ik zelf ontbeten en heb ik de keuken opgeruimd. Na dit te hebben gedaan ging ik naar de school om te schilderen. Toen even pauze genomen en weer verder gaan schilderen. Ik heb veel afgekregen al die ochtend. Dit moet ook want ik heb nog maar een paar dagen!! Toen geluncht met de kinderen. En daarna gespeeld met de kinderen. Ook waren er paar bordjes van de muur gevallen dus die weer even opnieuw opgehangen. Om 14:30 ging ik met de dahladahla richting de stad. Ik had afgesproken samen met Olivia. Eerst zouden we mijn jurkje die ik heb ontworpen voor mn zusje ophalen maar die was natuurlijk op zn tanzaniaans te laat dus kan ik hem vandaag of morgen komen ophalen. Hierna liepen we door de stad richting de masaimarkt, nog even bewust genieten van de mooie stad Arusha. Eenmaal aangekomen bij de masaimarkt kon het feest weer beginnen. Iedereen wil dat je in zijn of haar shop komt kijken en zoveel mogelijk koopt. Beide goed geslaagd voor wat leuke souvenirtjes. Nadat we klaar wareb bij de masaimarkt liepen we naar Africafe. Hier hebben ze wifi en konden we onze laatste dingen regelen/boeken voor Zanzibar. We zijn er nu zo goed als klaar voor!! Hierdoor krijgen we er nog meer zin in :D Toen hebben we even lekker avondgegeten bij Africafe en gingen we met de andere meiden van Kundayo naar Viavia voor de movienight. De naam van de film ben ik even kwijt maar hij was prima te doen. Deze nacht sliep ik voor het eerst bij Olivia thuis op living water. Olivia werkt in een weeshuis en een school net zoals mij. Ook krijgt ze veel te maken met allbino kindjes op haar project. Hierover heeft ze een mooie en indrukwekkende blog over geschreven bij deze de link van haar blog : www.olivia.reismee.nl . In mijn beleving een aanrader om te lezen!! Een kleine rondleiding gehad van Olivia en toen snel ons bed ingedoken. Nog even gezellig gekletst en gaan slapen.

Geslaagd dagje !!

Liefs,

Maaike

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!