Maaike in Tanzania

Bewust genieten

Goedenavond allemaall!

En ja toen was het alweer avond... hahha. Ik werd vanochtend dus wakker op living water. Olivia was 5:40 haar bed al uit want die moest met paar albino kindjes naar het ziekenhuis. Ik bleef nog even lekker liggen er werd uiteindelijk pas 8:30 wakker. Toen ging ik naar de woonkamer en gingen de dada's ontbijt voor me klaar maken. Living water is een vrij luxe project en het staat er ook om bekend dat het eten erg lekker is. En offff ik dat hebb gemerkt. Ik kreeg thee, gebakken ei, advocado, mango, banaan, brood en soort oliebollen. Kon natuurlijk lang niet alles op maar het was super lekker. Na het ontbijt ben ik eigenlijk meteen weer vertrokken naar huis. Nog even langs de stad geweest om te kijken of mijn jurkje er al was maar de leverancier kwam pas over halfuur dus helaas morgen maar weer proberen hahha. Ook nog snel even wcpapier gehaald en toen de dahladahla terug naar huis genomen. Eenmaal thuis aangekomen ging ik maar weer meteen beginnen met schilderen. Hierna geluncht met de kinderen. En toen werd het weer tijd om mijn was te wassen. Nu is het regenseizoen hier natuurlijk gestart dus elke ochtend regent het eigenlijk wel, hierdoor is wassen wel wat een probleem geworden. Gelukkig klaart het in de middag meestal wel weer op. Na de was te hebben gedaan heb ik Irene, Darkos en Benson geholpen met hun tassen in te pakken voor morgen (ze gaan dan naar hun oma). Ze moesten namelijk niet hun nieuwste kleding meenemen want er werd thuis wel gauw eens wat achter gehouden. Hierna fruit gehaald voor de kinderen, bananen, peren en sinaasappels. Dit gesneden en uitgedeeld. Toen met Priscka naar de shop gelopen want ze had iets nodig voor haar haar mee te vlechten. En toen heb ik even geslapen want ik was moe haha. Hierna met de kinderen gelezen en gegeten en toen me klaar gemaakt om naar bed te gaan. Heel erg moe dus slapen gaat zeker goed komen :)

Liefs,

Maaike

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!