Maaike in Tanzania

Masai markt en afscheid Julia

Hayyyy,

Vandaag was de eerste vakantiedag van de kinderen. We begonnen met ontbijten veel kinderen sliepen nog maar wij werden al vroeg wakker alle drie. Na het ontbijt gingen we net zn drieën naar de masai markt, want het was Julia haar laatste dag. We hadden thomas (een local) meegenomen zodat hij de eerlijke/echte prijs kon vertellen. Dit was heel erg handig. We hebben alle drie leuke souvenirs kunnen scoren. Hierna hebben we nog even gezellig geluncht met zn drieën en zijn we met de piki piki weer naar huis gegaan. Eenmaal thuis gekomen heb ik Julia wat geholpen met inpakken en vliegticket printen enzo. Daarna heeft Julia afscheid genomen van iedereen en is zijn wij met haar mee gereden naar kundayo, toen hebben wij daar afscheid genomen van Julia. Wij bleven achter in Kundayo want we gaan valavond opstap naar viavia!

Liefs,

Maaike

Akke

Hoi Maaike, wat schrijf je prachtig over je belevenissen daar! Zo beleven we het hier ook een beetje mee. Balen dat je ziek werd. Dat is niet leuk. Gelukkig nu weer beter. Ik vind het zo knap wat je daar doet!! Ik blijf je verhalen lezen, super leuk!! Lieve groeten van ons, Sietse en Akke