Maaike in Tanzania

Bye bye good hope..

Hellooo!

En toen was het al zover... de dag dat je afscheid moet gaan nemen. In de ochtend werd ik natuurlijk weer vroeg wakker dus ging ik maar weer verder met inpakken alvast. Daarna ontbijt voor de kinderen gemaakt en zelf ontbeten. Toen weer verder met inpakken en spelen met de kinderen. Na de lunch hebben alle kinderen een brief voor mij geschreven zo ontzettend lief. Ze waren hier echt superrr lang mee bezig. Ik ben eigenlijk gewoon de hele dag bij de kinderen geweest en niks anders. De brieven die ze hadden geschreven waren ontzettend lief en geschreven in heel erg goed Engels. Het afscheid nemen viel me eigenlijk best mee, dit kwam waarschijnlijk omdat bijna alle weeskinderen al weg waren en alleen grade 7 over bleef. Natuurlijk blijft afscheid nemen stom. Om 17:00 werd ik opgehaald door Ally en was het echt tijd om doei te zeggen tegen good hope... Hij bracht me naar Kundayo waar ik een tas moest droppen en nog even afscheid nam van de laatste mensen. Ook mett Olivia nog even langs Emma gegaan om gedag te zeggen en toen met de taxi naar Olivia der huis. Daar even gegeten en heeerlijk warm gedoucht. Nu maar snel slapen wannt wekker staat weer om 4:30....

Kwa blogs weet ik nog niet wat ik ga doen, misschien is het niet zo interessant om elke dag te vertellen dat ik aan het strand heb gelegen.. dus ik kijk nog even haha !

Bij deze aan iedereen die mn blog volgt, ontzettend bedankt voor het lezen en alle leuke reacties, zoiets kan je echt weer opvrolijken!

Liefs,

Maaike

Reacties

Reacties

akke vlietstra

Hoi Maaike, inderdaad met veel plezier je verhalen altijd gelezen en veel respect voor wat je allemaal hebt gedaan. Ze gaan je vast en zeker erg missen. Maaaar....nu lekker vakantie, dat heb je verdiend!! Geniet ervan. En dat gaat vast lukken met jou ;-) Doeg, lieve groet van ons "ùt Burgum", Akke

kevin vanneer

is het leuk ik hoop van wel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!